خرید پنجره دوجداره در کرج

نمایندگی پنجره دوجداره کرج

خرید پنجره دوجداره در کرج

۱ بازديد

پنجره دوجداره ویستابست

پروفیل های پنجره ویستابست در برابر نور شدید خورشید و گرمای زیاد تغییر رنگ نمی دهد. گالوانیزه ای که باید در پروفیل این پنجره به کار رود با ضخامت ۱٫۵ می باشد که موجب بالا رفتن قیمت پنجره دوجداره ویستابست می باشد. برخی از تولید کنندگان در زمان تولید پروفیل ویستابست برای سود بیشتر از گالوانیزه با ضخامت کمتر استفاده می کنند. استفاده از گالوانیزه با ضخامت ۱٫۵ در پروفیل ویستابست از الزامات تولید پروفیل ویستابست می باشد. برای اینکه خریدی مطمئن داشته باشید بهتر است از نمایندگی ویستابست پنجره دوجداره را تهیه کنید. تعمیر پنجره دوجداره

عوامل موثر در قیمت پنجره دوجداره ویستا بست

در زمان تولید پروفیل ویستا بست به پودر مواد اولیه ماده ای اضافه می کنند که باعث می شود پروفیل در مقابل ضربه مقاومت داشته باشد. این ماده عمر پروفیل را بالا می برد و موجب افزایش استقامت آن می شود.
پایدار کننده حرارتی نیز جز موادی است که ویستابست در زمان تولید پروفیل در آن استفاده می کند. این مواد باعث می شود مقاومت و طول عمر پروفیل در شرایط مختلف آب و هوایی خصوصا در مناطق بسیار گرم افزایش یابد و پروفیل تغییر رنگ و فرم نداشته باشد.
این تولید کننده برای تولید پروفیل های رنگ سفید از ماده تیتانیوم استفاده می کند که موجب می شود پروفیل در برار نور و آب و هوا مقوم بوده و تغییر رنگ ندهد.
قیمت پنجره ویستا بست که آیتم هایی که گفته شد بستگس دارد. این پنجره نسبت به پنجره هایی با برند وین تک و هافمن گران تر می باشد.

خرید پنجره دوجداره

اگر قصد خرید پنجره دوجداره را دارید حتما با وجود برندهای گوناگون پنجره دچار سردر گمی شده اید. هر کدام از این برند ها قیمت های متفاوتی دارند و نسبت به قیمت کیفیت مختلفی دارند. پنجره دوجداره ویستابست از معروف ترین برند های تولید کننده پنجره می باشد. قیمت این پنجره به دلیل کیفیتی بالاتری که نسبت به دیگر برند ها دارد از قیمت بالاتری برخوردار است. شرکت ویستابست پنجره های خود را مطابق با استاندارد های جهانی تولید کرده و کیفیت محصولات این شرکت بالاترین سطح را دارند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.