آرشیو آبان ماه 1402

نمایندگی پنجره دوجداره کرج

ضخامت شیشه سکوریتv

۳ بازديد

فرایند تولید شیشه سکوریت

برای تولید شیشه سکوریت ابتدا شیشه توسط ابزار مخصوص با توجه به اندازه مصرفی برش داده می شود. چهار گوشه شیشه را را سنگ الماس

می زنند سپس شیشه را درون کوره با درجه حرارت بالا قرار می دهند. شیشه حرارت دیده با استفاده از باد سرد خنک می کنند. شیشه حرارت

دیده در زمان خنک شدن توسط باد انفعالاتی در آن به وجود می آید. سطح شیشه تنش فشاری ئ داخل شیشه تنش کششی رخ می دهد.

در واقع شیشه داخل شوک می رود و از مقاومت در برابر ضربه و فشلر برخوردار می شود. این شیشه در صورت شکستن به تکه های ریز که

برنده نیستند تبدیل می شود که این موضوع ایمنی پنجره  دوجداره ویستابست را بالا می برد.

شیشه پنجره دوجداره | پنجره دوجداره وین تک | دلوین

انواع شیشه سکوریت

  • شیشه سکوریت در دو نوع ساخته می شود که در ادامه به آن اشاره می کنیم:
  • شیشه های تمام سکوریت
  • شیشه های نیمه سکوریت
  • شیشه های نیمه سکوریت زمانی ساخته می شوند که مرحله خنک کردن شیشه به آرامی انجام شود.
  • شیشه سکوریت از سه ماده اصلی سنگ، آهک و سلیلس ساخته می شود که استفاده از این شیشه در موجب امنیت و کنترل نور و دما و صدا در ساختمان می شود.

 

ضخامت شیشه سکوریت

از شیشه سکوریت می توان در ضخامت های مختلف با توجه به نوع کارایی آن استفاده کرد. نوع پروژه و شرایط مالی عامل دیگر استفاده از ضخامت مختلف این شیشه می باشد. برای مثال می توان گفت ضخامت شیشه ای که در پنجره استفاده می شود می توان با ضخامت شیشه در بالکن و پنجره دیگر متفاوت باشد. ۱ و ۶ و ۸ و ۱۰ میلی متر از جمله میل هایی است که برای شیشه سکوریت به کار می برند و ۱۰ میل آن از دیگر میل ها پرکاربرد تر است.

مزیت استفاده از شیشه سکوریت

امنیت شیشه سکوریت از مهم ترین مزیت های استفاده این شیشه می باشد. این شیشه در زمان شکسته شدن به تکه های ریز دایره ای تبدیل می شود که برنده نیست. به همین دلیلی از شیشه سکوریت در پنجره دوجداره خیلی استفاده می کنند.
مزیتت دیگر استفاده از این شیشه این است که در زمان تمیزکردن و جمع کردن خورده شیشه نیاز به دقت نمی باشد زیرا این خورده شیشه ها به تکه هایی ریز تبدیل می شوند که به راحتی قابل حمع شدن هستند.
مزیت دیگر استفاده از شیشه سکوریت مقاومت بالای آن نسبت به شیشه های معمولی می باشد. از این شیشه ها به علت مقاومت بالا می توان در هر مکانی استفاده کرد.

دستگیره پنجره دوجداره چفتیv

۴ بازديد

انواع دستگیره پنجره دوجداره

دستگیره پنجره دوجداره معمولی
دستگیره معمولی در اکثر ساختمان ها استفاده می شود. این دستگیره از جنس پلاستیکی و فلزی می باشد که در مقایسه با دیگر دستگیره ها

قیمت مناسب تری دارد. برندهای ترک و آلمان این دستگیره را در کیفیت بالا تولید می کنند. دستگیرع معمولی در یک نوع دیگر نیز ساخته می شود

که دارای دو عدد بلبرینگ می باشد که به دستگیره سکوئستیک معروف می باشد.

دستگیره پنجره دوجداره یک طرفه قفل دار

دستگیره یک طرفه قفل دار مانند دستگیره معمولی می باشد با این تفاوت که دارای قفل است. قفل این دستگیره در قسمت بالای اهرم پنجره

کار گذاشته است.

دستگیره پنجره دوجداره یک طرفه قفل دار

این دستگیره در که از دو قفل ساخته شده است در درب و پنجره های فرانسوی که هیچ مولینی در قسمت وسط کار نشده است استفاده می شود.

یکی از لنگه ها با دستگیره باز می شود . لنگه بعدی با استفاده از چفت باز خواهد شد.

دستگیره پنجره دوجداره باریک یک طرفه قفل دار

دستگیره باریک یک طرفه دقیقا مانند دستگیره ی معمولی قفل دار می باشد که فقط در قسمت پیچ و هندل کردن دستگیره باریک تر می باشد.

در قسمت بالای این دستگیره یک قفل کار شده است که در مواقع لزوم برای امنیت از آن استفاده می شود. از این مدل دستگیره دوطرفه قفل دار آن نیز موجود می باشد

دستگیره پنجره دوجداره

دستگیره پنجره دوجداره

دستگیره پنجره دوجداره کشویی مخفی

این دستگیره  در زمان بسته بودن کاملا با پروفیل هم سطح می شود. این دستگیره در برابر فشار مقاومت پایینی دارد به همین علت فقط در پنجره کشویی استفاده می شود و امکان شکست آن زیاد می باشد.

دستگیره پنجره دوجداره کشویی مخفی قفل دار

دستگیره مخفی قفل دار کشویی نیز عملکردی مانند دستگیره کشویی دارد با این تفاوت که قفل در قسمت اهرم ان می باشد. این دستگیره ها برای اینکه برامدگی دیگر دستگیره ها را نداسته باشم استفاده می شوند.

دستگیره پنجره دوجداره چفتی

دستگیره چفتی معمولا برای پنجره هایی که در ارتفاع بالا قرار می گیرند بسیار مناسب است. این دستگیره ها با فشار دادن لنگه ضامن چفت خواهد شد و نیازی به چرخاندن و یا کشیدن چفت نمی باشد. از این دستگیره در پنجره های کلنگی خیلی استفاده می شود.

دستگیره پنجره دوجداره هتلی

دستگیره پنجره هتلی فاقد اهرم در قسمت دستگیره می باشد. در مکان هایی مانند هتل ها برای اینکه امنیت را افزایش دهند از دستگیره هایی که اهرم ندارند استفاده می شوند.
برای خرید دستگیره پنجره دوجداره می توانید با شرکت پنجره دلوین در تماس باشید و هر نوع از دستگیره که نیاز شما را را برطرف می کند را در اختیار بگیرید. تمام دستگیره های ذکر شده بر روی پنجره های دوجداره قابل نصب می باشد زیرا در تمامی پنجره ها محل سراخ کردن پیچ برای دستگیره یکی می باشد. به دلیل قیمت پایین دستگیره پنجره دوجداره وین تک  پیشنهاد می شود در زمان خرابی دستگیره نسبت به تعویض آن اقدام کنید و جایگزین بهتری برای دستگیره قبلی پیداکنید.

انواع شیشه دوجداره پنجرهv

۳ بازديد

شیشه دوجداره با چه متریالی تولید می شود؟

شیشه : برای ساخت شیشه دوجداره ابتدا اندازه شیشه، ضخامت و جنس شیشه باید مشخص شده و تهیه شود.
گاز آرگون: با استفاده از دستگاه مخصوص این کار گاز را از طریق سوراخ های موجود در شیشه تزریق میکنند. این گاز پر استفاده ترین برای شیشه دوجداره است.
چسب مرحله اول : از این چسب برای چسباندن اسپیسر به دو لایه شیشه استفاده می شود.
جداکننده: برای ایجاد فاصله بین شیشه ها از اسپیسر یا جداکننده استفاده می شود. که جنس آن آلومنیومی است.

سوپاپ ورودی گاز آرگون

روی اسپیسر یا جداکننده سوراخ هایی انجام می شود تا در زمان پر کردن گاز از آن استفاده کنند.
رطوبت گیر: در بین فضا های داخلی جداکننده مواد رطوبت گیر را پر می کنند تا در زمان رطوبت احتمالی آن را جذب کند.
چسب مرحله آخر: عایق بندی شیشه را در آخر این چسب انجام می دهد که پلی سولفات نام دارد و باید از ضخامت و جنس با کیفیت استفاده شود.

تعمیر شیشه پنجره دوجداره | پنجره دوجداره ترمال بریک | دلوین

مزایای شیشه دوجداره پنجره

  • عایق انرژی و صدا
  • منیت، استقامت ، مستحکم بودن شیشه
  • کاهش اتلاف و هزینه انرژی
  • بخار در بین لایه ها تشکیل نمی شود
  • جلوگیری از ورود گرد و خاک
  • عدم محدودیت برای نصب انواع یراق آلات
  • عدم محدودیت نصب بر روی انواع پروفیل
  • متنوع در طرح و رنگ

شیشه دوجداره پنجره چگونه درست می شود؟

ابتدا شیشه ها رادر اندازه و ضخامت های مورد نیاز با استفاده از الماس برش داده می شوند. شیشه ها پس از برش با استفاده از دستگاه مخصوص شسته می شوند. سپس اسپیسر یا جداکننده طبق اندازه شیشه برش داده می شود و روی یک لایه از شیشه قرار می گیرد و جدار بعدی روی آن پرس می شود. در مرحله بعد داخل اسپیسر ها را از رطوبت گیر پر می کنند تا بخار و رطوبت داخل شیشه را به خود جذب کند. پس از این کار دور تا دور شیشه را به غیر از جاهایی که سوپاپ برای تزریق گاز دارد را چسب می زنند. بعد از چسب زدن گاز آرگون را به داخل شیشه تزریق کرده و برای خارج نشدن آن از شیشه یک مرحله دیگر چسب میزنند.
استفاده از گاز آرگون در شیشه دوجداره به دلیل اینکه بی خطر و بی بو می باشد و اجازه جمع شدن بخار داخل جدار ها را نمیدهد. شیشه ها در دمای متعادل نگه می دارد و برای سلامتی انسان ضرر ندارد. این گازز می تواند تا چندین سال درون شیشه بماند بدون انکه کارایی خود را از دست بدهد.
یکی از عیوب شیشه دوجداره پنجره قیمت پنجره دوجداره  بالاتر آن نسبت به شیشه های معمولی می باشد. امروزه روز به روز هزینه استفاده از انرژی بیشتر می شود. شما با استفاده از شیشه دوجداره باعث کاهش هزینه قبوض شده و بغد از چند سال استفاده از پنجره هزینه اولیه آن جبران خواهد شد.

انواع شیشه دوجداره پنجره

شیشه های پنجره دوجداره وین تک  از نظر جنس و نوع نیز در مدل های مختلفی تولید می شوند. ما در این مبحث سعی داریم شما را با چند نمونه کاربردی این شیشه آشنا کنیم.

  1. شیشه دوجداره ساده : این مدل شیشه از دو جداره شیشه ساده درست شده است.
  2. شیشه دو جداره رنگی : این مدل شیشه از یک لایه شیشه رنگی و یک لایه شیشه ساده تشکیل شده است.
  3. شیشه دوجداره رفلکس : این مدل شیشه دو جداره از یک لایه شیشه ساده و یک لایه شیشه رفلکس درست می شود که لایه شیشه رفلکس باید قسمت بیرونی شیشه باشد. این از ورود نور خ شیشه ها ورشید به داخل ساختمان جلوگیری می کنند.
  4. شیشه دوجداره سکوریت : این شیشه ها برای محل های پر از خطر و مکان هایی که باید امنیت بالا داشته باشند استفاده می شود. شیشه سکوریت در موقع شکستن خرد شده و تکه بزرگی باقی نمی ماند که موجب خطر شود.
  5. شیشه دوجداره لمینت : شیشه دوجداره لمینت از دو لایه شیشه ساده و یک لایه رزین در ما بین آن ها درست شده است. این شیشه در زمان برخورد ضربه محکم خرد نمی شود و فقط ترک بر می خورد.

بهترین برند پنجره الومینیوم ترمال بریک

۵ بازديد

اندازه پنجره آلومینیوم ترمال بریک

اولین عاملی که در قیمت پنجره دوجداره تاثیر گذار است اندازه و ابعاد پنجره می باشد. قیمت پنجره با توجه به ابعاد تغییر می کند هرچه پنجره بزرگتر باشد
متریال مصرفی بیشتر بوده و در نهایت قیمت پنجره بالاتر می رود.

کیفیت پنجره آلومینیوم ترمال بریک

اکثر پنجره های آلومینیومی که تولید می شوند دارای کیفیت بالایی هستند و مانند پروفیل یو پی وی سی از درجه کیفیت متفاوتی ساخته نمی شوند.

نوع بازشو پنجره آلومینیوم ترمال بریک

پنجره آلومینیوم ترمال ریک دارای انواع گوناکونی در بحث بازشو می باشند که بازشو ثابت و لولایی از نظر قیمت نسبت به بازشوهای کشویی ، فرانسوی، فلوکس واگنی و … ارزانتر می باشند.

شیشه پنجره آلومینیوم ترمال بریک

شیشه هایی که در پنجره آلومینیوم ترمال بریک استفاده می شود می تواند دوجداره و حتی سه جداره باشند که در قیمت تاثیر گذار است. حتی نوع شیشه ای که در پنجره استفاده می شود چه ساده ویا رنگی و رفلکس و … در قیمت پنجره بی تاثبر نیست.

رنگ پنجره آلومینیوم ترمال بریک
پنجره های آلومینیومی ترمال بریک در زمان ساخت به رنگ خام هستند و اگر مشتری رنگ سفید بخواهد درصدی گران تر شده و رنگ های دیگر که قیمت جداگانه ای دارند. پرفروش ترین رنگ در این پنجره شامپاینی و طلایی می باشد.

یراق آلات پنجره الومینیوم ترمال بریک

هرچه یراق آلات استفاده شده در پنجره پیچیده تر و عملکرد آن حالت های مختلفی داشته باشد هزینه بیشتری دارد و معمولا هزینه یراق آلات پنجره فلوکس واگنی و دوحالته از دیگر پنجره ها قیمت بیشتری دارد.

نوع پروفیل پنجره آلومینیوم ترمال بریک

پروفیل های آلومینیوم نیز در سطح قوی و ضعیف تولید می شوند که قیمت آن ها با توجه به کیفیت استاندارد تغییر می می کند.
نصب پنجره الومینیوم ترمال
قیمت نصب پنجره الومینیوم ترمال بریک معمولا ۱۸درصد از کل مبلغ پنجره می باشد که با توجه به یراقی که در پنجره استفاده می شود متغییر می باشد.

مشخصات فنی پنجره ترمال بریک | تعمیر پنجره دوجداره | دلوین

بهترین برند پنجره الومینیوم ترمال بریک

برندهای مختلفی در تولید پروفیل آلومینیوم ترمال بریک فعالیت می کنند که این برند ها در همگی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. کیفیت برندهای تولید کننده پروفیل آلومینیوم در ایران به شکلی است که در خارج از ایران نیز خریدران خود را داشته و اعتبار جهانی دارد. معروف ترین برندی که می توان برا شما مثال زد برند آکپا و آکرول می باشد که می توانید پروفیل این برند ها را از شرکت دلوین خریداری کرده و در اختیار داشته باشید.

قیمت پنجره ترمال بریک

با توجه به مواردی که در بالاذکر شد نمی توان قیمت دقیقی برای پنجره آلومینیوم ترمال بریک مشخص کرد چرا که عوامل زیادی در قیمت آن تاثیر گذار است. همانطور که می دانید آلومینیوم فلز بوده و قیمت روزانه فلز نیز مشخص نمی باشد و باید هر روز استغلام گرفت. نوسانات و قیمت دلار را نباید بی تاثیر دانست. شما مشتریان گرامی می توانید با ارتباط گرفتن با کارشناسان ما در پنجره دلوین از قیمت به روز آلومینیوم مطلع شده و در مورد پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک پیش فاکتور تهیه دریافت کنید. سما با مشاوره با کارشناسان ما می توانید با توجه به منطقه زندگی و میزان سر وصدا و آب و هوای محل سکونت بهترین و مناسب ترین پنجره را انتخاب کنید.

پنجره دوجداره پروفیل مشکی در کجا کاربرد دارد؟

۵ بازديد

پنجره دوجداره پروفیل مشکی

پنجره دوجداره زمانی که پروفیل آن به رنگ مشکی باشد به آن این پنجره پروفیل مشکی می گویند. پروفیل های پنجره دوجداره در زمان تولید
به رنگ سفید هستند که سفید بودن و شفاف بودن آن بستگی به مواد اولیه و فرمولاسیون آن دارد. رنگ مشکی استفاده شده در پروفیل پنجره
بر پاسه آب است و دوستدار محیط زیست می باشد. از لحاظ قیمت از پروفیل های معمولی یا سفید گرانتر می باشند. پروفیل مشکی در برابر
خراشیدگی، ترک خوردگی، مواد شوینده مقاوم بوده و نور خورشید و شرایط مختلف آب و هوایی تاثیری روی آن ندارد.

مزایای استفاده از پنجره دوجداره پروفیل مشکی

زیبا سازی و منحصر به فرد شدن ساختمان با استفاده از این پنجره
نصب آسان و سریع، طول عمر بالا، بازشوهای متفاوت، نگهداری و نظافت راحت
عایق بندی بالا دقیقا مشایه به پنجره های دوجداره پروفیل معمولی

جلوگیری از ورود گرد و غبار و اتلاف انرژی

یکی از مزیت های پروفیل مشکی پنجره دوجداره این است که با مغر رنگ مشکی تولید می شود و اگر خراشش یا آسیبی ببیند دیده نمی شود
چون رنگ پروفیل مغز و روکش یکی می باشد. تفاوت این پنجره  با با انواع دیگر پنجره ها این است که پروفیل مشکی با روکش لمینت رنگی
در کنار شیشه رنگی زیبایی چشم گیری به ساختمان می بخشد.

پنجره دوجداره پروفیل مشکی | قیمت پنجره دوجداره کرج | دلوین

قیمت پنجره دوجداره پروفیل مشکی

نوع و برند پروفیل ، روش رنگ آمیزی، ترکیبات مواد اولیه در قیمت پنجره دوجداره پروفیل مشکی تاثیر گذار است. شفافیت رنگ مشکی
و براق بودن یا مات بودن آن با توجه به فرمولاسیون مواد اولیه و شرکت سازنده عواملی هستند که در قیمت پنجره دوجداره دخیل هستند.
از عامل های دیگر در تعیین قیمت پنجره دوجداره با پروفیل مشکی استفاده از لمینت یک رو یا دورو در پنجره می باشد.
برای بهره بردن از مزیت های مختلف پنجره دوجداره با پروفیل مشکی استفاده کردن از کاربرد لمینت تک رو و لمینت دورو رنگ می باشد.
پروفیل های لمینت تک رو، یک قسمت آن سفید بوده و قسمت دیگر مشکی می باشد. به این صورت که روکش لمینت فقط یک سمت پنجره را می پوشاند.

پنجره دوجداره پروفیل مشکی در کجا کاربرد دارد؟

این پنجره  در آب و هوای سرد و معتدل گزینه خوبی می باشد چون رنگ مشکی نور خورشید را جذب می کند. با استفاده از این پنجره می توان به ساختمان سبکی مدرن بخشید. پنجره وجداره پروفیل مشکی بیشتر در باغ ها و ویلا ها به کار برده می شود. اگر این سوال برایتان پیش آمده که این پنجره برای ساختمان شما کاربردی و مناسب است یا خیر بهتر است برای پیدا کردن جواب این سوال با شرکت پنجره دلوین تماس گرفته و توسط کارشناسن ما مشاوره شوید. طراحان و کارشناسان ما می توانند شما را برای انتخاب رنگ برای ساختمان راهنمایی کرده تا بتوانید مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. در آخر باید گفت رنگ مشکی برای پنجره یک انتخاب جسورانه است اما در نهایت می تواند یک ساختمان معمولی را به یک ساختمان مدرن و چشمگیر تبدیل کند.

مزایای استفاده از پنجره دوجداره ثابتv

۵ بازديد

متریال مصرفی برای ساخت پنجره دوجداره ثابت

در ادامه می خواهیم اجزای ساخت این پنجره را مورد بررسی قرار دهیم
پروفیل پنجره دوجداره ثابت : این پنجره هیچ نوع بازشویی ندارد و برای ساخت آن فقط به پروفیل قاب احتیاج است. پروفیل های قاب پنجره با استفاده
از دستگاه از چهارطرف به یکدیگر جوش داده می شوند و شیشه دوجداره در آن جای گذاری می شود.
شیشه پنجره دوجداره ثابت : در این پنجره با توجه به نوع کارایی شیشه می توان هر نوعی از شیشه را در پنجره استفاده نمود مانند شیشه دوجداره ،
سه جداره، رنگی، رفلکس، سکوریت و …

یراق آلات پنجره دوجداره ثابت

در ساخت این پنجره به دلیل نداشتن بازشو از هیچ یراق آلاتی استفاده نمی شود. نداشتن کارایی یراق آلات در این پنجره موجب شده

قیمت پنجره دوجداره آن از دیگر پنجره ها مناسب تر باشد.

مزایای استفاده از پنجره دوجداره ثابت

این پنجره به دلیل نداشتن قسمت بازشو در مقایسه با دیگر پنجره های دوجداره از عایق بندی بالاتری در برابر گرما و سرما برخوردار است
و همچنین موجب کاهش ورود و خروج صدا در ساختمان می شوند. مزیت دیگر استفاده از این پنجره این است که محدودیت ابعاد ندارد و می توانید
بدون در نظر گرفتن وزن لنگه و شیشه و بدون مزاحمت فریم پنجره ای با اندازه ای بزرگ داشته باشید. همچنین این پنجره به موجب نداشتن لنگه
بازشو دارای امینت بالایی است و در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم بوده و پوسیده نمی شود.

قیمت پنجره ثابت | فروش پنجره دوجداره | شرکت دلوین

کاربرد این پنجره

از این پنجره می توان در ساخت بالکن های شیشه ای ، گلخانه و پاسیو استفاده کرد و همچنین می توان آن را در ساخت دیواره و سقف
آلاچیق های شیشه ای به کار برد. برای فضاهایی که فقط نیاز به نور می باشد مانند نورگیر ها و راه پله ها نیز از این این مدل استفاده می کنند
این پنجره در اکثر پنجره های ترکیبی نیز کاربرد دارد.

نصب پنجره دوجداره ثابت

دستگیره چفت موشکیv

۸ بازديد

برای تولید دستگیره با کیفیت از آلیاژ استفاده می شود که در هنگام نصب روی پنجره آسیبی نبیند. دستگیره هایی که تولید کننده های
آنان خارجی بوده طبیعتا کیفیت و قیمت بالاتری دارند. اما استفاده از برندهای خارجی هزینه تعمیر پنجره را کاهش می دهد.
بهترین دسنگیره ای که می توانید تهیه کنید از جنس برنج با روکش آلومینیوم می باشد. باز و بسته کردن دستگیره در طول عمر
قیمت پنجره دوجداره موثر می باشد. همچنین نباید دستگیره را با فشار باز و بسته کرد که این کار به مرور زمان به اسپانیولت های پنجره آسیب می رساند.

دستگیره مخصوص پنجره ضد سرقت

انواع مدل های دستگیره پنجره دوجداره

اولین فاکتوری که در تهیه دستگیره باید رعایت شود کیفیت بالای آن می باشد. امروزه نیز دستگیره هایی به بازار عرضه می شوند
که سطح امنیت بالایی دارند. بلند بودن اهرم دستگیره موجب می شود به دستگیره و اسپانیولت فشار کمتری وارد شود و بهتر است
از اهرمی استفاده شود که داخل آن پر باشد.
دستگیره یک طرفه : پر استفاده ترین دستگیره در پنجره دوجداره دستگیره یکطرفه می باشدو این دستگیره در یک سمت بازشو نصب می شود
و دو مدل ساده و سکوئستیک دارد.

دستگیره دوطرفه

از دستگیره دوطرفه زمانی در پنجره دوجداره استفاده می کنند که لنگه از دو طرف توانایی بازشدن را داشته باش. دستگیره دوطرفه دارای
قفل در قسمت بالا می باشد. این دستگیره به نسبت دیگه دستگیره ها قیمت مقرون به صرفه ای دارد.

دستگیره باریک دوطرفه

دستگیره باریک دوطرفه دقیقا مشابه با دستگیره دوطرفه می باشد و فقط از قسمت پیچ و هندل کردن دستگیره باریک دوطرفه باریک تر می باشد.
در قسمت بالای دستگیره یک قفل کارشده است که چون این قفل به راحتی باز می شود بهتر است برای مکان هایی که امنیت آن باید بالا باشد
استفاده نکینید.
دستگیره پنجره هتلی : دتگیره پنجره هتلی فاقد اهرم در قسمت دستگیره می باشد. در مکان هایی مانند هتل ها برای اینکه امنیت را افزایش
دهند از دستگیره هایی که اهرم ندارند استفاده می شوند.
دستگیره مخفی : دستگیره مخفی را معمولا در پنجره های کشویی استفاده می کنند چون اگر دستگیره اهرم دار استفاده شود مانع
از باز شدن کامل لنگه می شود.

دستگیره چفت موشکی

دستگیره چفت موشکی با کسیدن ضامن ازاد شده و لنگه باز می شود. این دستگیره بیشتر به چفت شباهت دارد تا دستگیره
از دستگیره چفت مخفی در در پنجره ها کلنگی و سایبانی که ارتفاع زیاد است استفاده می شد.
دستگیره درب سرویسی : دستگیره درب سرویسی از دو طرف باز می شود و یک قفل دارد. این دستگیره از قسمت داخل دارای قفل اهرمی می باشد
و کلید خور نیست.

دستگیره درب سوئیچی

خرید پنجره دوجداره با رنگیv

۲ بازديد

پنجره دوجداره  رنگی همان پنجره دوجداره ساده می باشد که به روش های مختلف پروفیل آن را برای زیبایی بیشتر رنگ آمیزی کرده اند.
در گذشته تولید کنندگان برای تولید پنجره دوجداره رنگی محدود بودند اما با پیشرفت تکنولوژی اقدام به تولید پنجره در طرح و رنگ های
مختلف کرده اند. با اهمیت ترین ویژگی های پنجره دوجداره  رنگی را در ادامه به آن می پردازیم

زیبایی

استفاده از پنجره دوجداره رنگی موجب شده نمای ساختمان منحصر به فرد شود و معماران دکوراسیون داخلی توانایی دکور کردن خانه
را در بهترین حات ممکن انجام دهند. استفاده از پنجره دوجداره رنگی باعث شده از دیگر مزیت های پنجره دوجداره وین تک بهره مند شوید.

رنگ مخصوص پنجره دوجداره با پروفیل رنگی

رنگ هایی که برای رنگ آمیزی پروفیل پنجره دوجداره استفاده می کنند مخصوص پروفیل می باشد و در برابر خط و خش مقاوم است.
این موضوع سبب شده عمر  تعمیر پنجره دوجداره رنگی افزایش یابد.

استفاده از طرح به جای رنگ در پنجره دوجداره

گاهی اوقات بهتر است بجای رنگ کردن پروفیل پنجره از روکش لمینت استفاده کرد که طرح چوب از محبوب ترین روکش ها می باشد.
البته این بحث به سلیقه مشتری و بودجه مشتری بستگی دارد.

مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی مختلف

پنجره دوجداره  رنگی مانند دیگر پنجره های دوجداره در برابر باد ، طوفان ، رطوبت، بارندگی و دمای بالا مقاومت خود را حفظ کرده و تغییر رنگی
و فرمی نمی دهد. به همین علت می توان ماندگاری و عمر طولانی این پنجره را تضمین کرد.

کاربرد پنجره دوجداره با پروفیل رنگی

پنجره دوجداره  رنگی را در هر مکان و فضایی می توانید استفاده کنید و هیچ محدودیتی ندارید. می توانید برای انتخا رنگ پنجره از دو رنگ
مختلف استفاده کنید برای مثال بخش بیرون  تعمیر پنجره دوجداره با بخش داخلی پنجره رنگ های متفاوتی داشته باشند. بهتر است برای بخش
داخلی پنجره رنگ سفید را انتخاب کنید چون رنگ سفید با هر دکوری هماهنگ می شود و بخش خارجی پنجره را اگر به رنگ قهوه ای یا کرم می باشد
از روکش لمینت طرح چوب استفاده کنید.

یو پی وی سی رنگی

خرید پنجره دوجداره با رنگی

کیفیت و زیبایی نکته ای است که باید در زمان خرید پنجره دوجداره  رنگی توجه کرد. با انتخاب یک برند از تولید کنندگان پنجره می توانید زیبای
و کیفیت را در کنار هم داشته باشید. شرکت پنجره دلوین تولید کننده انواع پروفیل پنجره اقدام به تولید پنجره های با کیفیت کرده است و توانسه
جایگاه مناسبی در این عرصه به دست آورد. اگر قصد خرید پمجره دوجداره با کیفیت با پروفیل رنگی دارید می توانید با شماره های درج شده در سایت
با کارشناسان ما ارتباط بر قرار کنید و پنجره ای متناسب با بودجه و سلیقه خود تهیه کنید.

معایب پنجره دوجداره ترمال بریک چیست ؟

۳ بازديد

پنجره ی ترمال بریک چیست ؟

پنجره دوجداره ویستابست  دارای تیغه ای به نام پلی آمید بوده که عایق این پنجره را فراهممی کند ، همچنین این پروفیل از دو عدد پروفیل بیرونی وپروفیل
درونی ساخته شده اند که له واسطه ی تیغه ی ذکر شده به یکدیگر دوخته خواهند شد . به همین علت تبادل حرارت اتفاق نمی افتد و این پنجره عایق
سازی خواهد شد . یکی دیگر از ویژگی های این پنجره ، از دست ندادن انرژی بوده و باعث کم شدن هزینه های انرزی منزل و محیط شما خواهد شد .

پنجره دوجداره ارزان کرج | پنجره دوجداره ترمال بریک | دلوین

مزایا پنجره ترمال بریک چیست ؟

درمطلب فوق به ساختار پنجره ترمال بریک پرداختیم ، حال قرار است به مزیت های پنجره ترمال بریک بپردازیم . این پنجره ها ، به دلیل ساختار
محصر به فردی که دارند از مزیت های بسیار بالایی تشکیل شده اند که این مزایا عبارت اند از :
بازیافت :
متریال های موجود در این محصول و همچنین به دلیل استفاده از فلز آلومینیوم ، قابل بازافت بوده و به همین علت یکی از لقب های این محصول
را دوستدار طبیعت نام گذاری کرده اند .

 

تنوع در محصولات

این پنجره ، به دلیل تنوعی ه دارد ، موجب شده تا شما بر طبق سلیقه ای که دارید ، پروفیل آن را به صورت رنگی و یا به صورت طرح های مختلف مانند
طرح چوب سفارش دهید . رنگی بودن این پروفیل موجب می شود تا ساختمتن شما هم از لحظ درونی و هم از لحاظ بیرونی جلوه ی بسیار زیبایی
پیدا کرده و باعث شکیل شدن ساختمان شما گردد .

زیبایی

این پنجره ها به دلیل رنگی بودن و هم چنین قابلیت سفارش به صورت طرح های مختلف باعث زیبا سازی ساختمان شما و در نتیجه
باعث افزایش قیمت ساختمان شما خواهد بود .

سبکی

به دلیل استفاده از متریال های مرغوب ، این پنجره از سبکی خاصی برخوردار خواهد بود و در هنگام نصب دچار مشکل نخواهید شد .
یکی دیگر از مزیت های سبک بودن این پنجره ، بی خطر بودن آن در هنگام زلزله و عوامل طبیعی خواهد بود . این پنجره را علی رغم
اینکه سبک هستند به راحتی نمیشککند و بسیار ایمن هستند و امنیت منزل شمارا تامین خواهند کرد .

معایب پنجره دوجداره ترمال بریک چیست ؟

پنجره های دوجداره ترمال بریک ، بر خلاف مزیت های ذکر ششده ، تنها درای یمک معایب بوده که هزینه آن خواهد بود . آلومینیوم به کار رفته
در پنجره ای ترمال بریک سسبب افزایش قیمت آن شده و هم چنین یکی دیگر از دلایل بالا رفتن قیمت این پنجره استفاده از یراق آلات مرغوب
نیز خواهد بود . هرچه اعاد پنجره شما بیشتر باشد قطعا آلومینوم مصرف شده در آن بیشتر بوده و به همین علت قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد .

قیمت شیشه دکوراتیو پنجره دوجداره

۵ بازديد

شیشه دکوراتیو چیست؟

شیشه دکوراتیو نوعی شیشه است که برای دکور داخل و یا خارج ساختمان تولید می شود. این شیشه با استفاده از رنگ آمیزی ها و طرح های مختلف بر روی شیشه ساخته و عرضه می شود. هر نوع شیشه ای که برای دکور ساختمان به کار رود شیشه دوکراتیو نامیده می شود. این شیشه ها به دلیل زیبایی دوچندانی که به ساختمان ها و دکور ها می دهند به سرعت مورد استقبال اکثر مردم و طراحان قرار گرفته است. تولید شیشه دکوراتیو پنجره دوجداره در تولیدی های شیشه انجام می شود. دکوراتیو کردن شیشه یعنی با استفاده از دستگاه های مخصوص رنگ آمیزی و طرح را روی شیشه با توجه به خواسته مشتری انجام می شود. قابلیت دکوراتیو کردن بر روی انواع شیشه مانند ساده و سکورت و لمینت و … وجود دارد.

شیشه دکوراتیو دوجداره در چه مواردی استفاده می شود؟

شیشه دکوراتیو به دلیل داشتن طرح و رنگ آمیزی و حالت مات یا شفاف در مکان های خاص به کار می رود. از شیشه دکوراتیو در درب ها و دیوار ها ی داخلی و پارتیشن ها و راه پله های به دلیل زیبایی و کارد آن استفاده کرد.
شیشه دکوراتیو پنجره دوجداره وین تک  نوعی شیشه تزئینی می باشد که در نمای ساختمان و دکوراسیون های داخل انجام می شود. این شیشه ها در انواع مدل های پنجره دوجداره و درب های دوجداره می توان اجرا کرد. این شیشه ها از نظر تزیین و نوع تزیین آن به دو دسته تقسیم می شوند که در ادامه مطلب به به آن اشاره می کنیم. شبکه های تزئینی شیشه دکوراتیو شامل اتصالات ژله ای، چهار شاخ، سه شاخ ، فنر دار را در رنگ های مختلف عرضه کرد.

طرح و رنگ و شبکه تزئینی روی شیشه دوجداره دکوراتیو

در این مورد پروفیل پنجره را طوری طراحی می کنند که طرح و شبکه تزئینی رو شیشه قرار می گیرد و معمولا آن را با چسب می چسبانند. این مدل از دکوراتیو کردن پنجره معایبی نظیر احتمال از بین رفتن چسب ، جمع شدن گرد و خاک روی طرح و پروفیل ها و تنوع کم در طرح ها را دارا می باشد که معمولا خیلی کاربرد ندارند.

طرح و رنگ و شبکه تزئینی داخل شیشه دوجداره دکوراتیو

از این حالت در دکوراسیون های داخلی و نمای ساختمان ها بیشتر استفاده می شود. در این حالت شبکه تزئینی را درون دو لایه شیشه دوجداره با استفاده از پروفیل قرار می دهند. این روش نسبت به روش بالا گرانتر می باشد. مزایای استفاده از این حالت عبارت اند از : تنوع رنگ ها گوناگون، ماندگاری و دوام بالا، طرح ها مختلف. در این حالت نیازی به نظافت نیست چرا که شبکه تزئینی درون شیشه ها قرار دارد.
شیشه دکوراتیو پنجره دوجداره مزیت های زیادی دارد. می توان هر رنگ و طرحی با توجه به سلیقه مشتری تولید کرد. این شیشه ها را می توان با اشکال هندسی نیز برای دکوراسیون های کلاسیک استفاده کرد.

قیمت شیشه دکوراتیو پنجره دوجداره

قیمت شیشه دکوراتیو پنجره دوجداره با اینکه مزیت های فراوان دارد از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد. این قیمت با توجه به محصولی که در تزئین آن به کار رفته متغیر است. البته شما مشتریان عزیز می توانید انواع شیشه دکوراتیو پنجره دوحداره را به صورت عمده و تک با نازل ترین قیمت از شرکت پنجره دلوین تهیه نمایید. و همچنین برای استعلام از قیمت به روز شیشه می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.