قیمت کابینت نئو کلاسیک097

نمایندگی پنجره دوجداره کرج

قیمت کابینت نئو کلاسیک097

۳ بازديد

تنوع رنگ کابینت نئو کلاسیک

از جهت تنوع رنگ در این کابینت باید خدمتتان عرض کنم که ، تنوع بسیار بالایی دارد و هر رنگ و طرحی که مد نظرتان باشد را می توانید در این کابینت اجرا کنید . یکی دیگر از مزایای این کابینت این است که هم می توانید مدل براق و درخشان این کابینت را انتخاب کنید که همانند کابینت های هایگلاس می باشد و هم می توانید این کابینت را در مدل و طرح های معمولی اجرا نمایید .

 

کابینت پلی اورتان | خرید کفپوش ارزان باکیفیت | کارتال دیزاین

سبک کابینت نئو کلاسیک

این کابینت تنها جنس کابینتی است که در دو سبک مدرن و کلاسیک فعالیت دارد و قابل اجرا می باشد. تمامی کابینت هی دیگر با جنس های دیگر فقط با یک سبک اجرا می شود . برای مثال : کابینت هایگلاس و کابینت ام دی اف در سبک مدرن و کابنتی ممبران در سبک کلاسیک اجرا می شود. اما اگر شما می خواهید هر دو سبک را با هم ترکیب کنید ، فقط کابینت نئو کلاسیک می تواند نیاز شما را برطرف کند.

 

جنس کابینت نئو کلاسیک

کابینت های نئو کلاسیک هم مانند تمامی کابینت های دیگر با جنس های دیگر، دارای مغزی ام دی اف خام می باشد. یعنی با مغزی ام دی اف خام تولید شده است که روکشی با حنس نئو کلاسیک سطح این ام دی اف را تشکیل می دهد.
جنس نئو کلاسیک از رنگ است . بر عکس تمامی کابینت ها که یک روکش بر روی ام دی اف خام پرس می شود، این کابینت رنگ می شود و با رنگ سطح ام دی اف خام را پوشش می دهد.

طراحی داخلی کرج 

قیمت کابینت نئو کلاسیک

کابینت نئو کلاسیک را می توانید با قیمت مناسب تهیه نمایید. اما به این دلیل که این کابینت تازه وارد بازار شده است و هنوز تازگی خودش را دارد و فعلا کابینتی با جنس جدیدی تولید نشده است، قمیت این کابینت کمی بیشتر از جنس های دیگر می باشد. اما اگر مزایای این کابینت را بدانید و با دیگر کابینت ها مقایسه کنید متوجه خواهید شد که ارزش هزینه ی بیشتر را دارد. به جز کیفیت عالی که این کابینت دارد ظاهر بسیار زیبایی دارد که بسیار جلب توجه می کند. بسیاری از صاحبان ملک این کابینت را انتخاب و اجرا می کنند هم به این دلیل که بسیار زیبا است و باعث زیبا تر شدن دکوراسیون خانه شما می شود و هم به این دلیل که این کابینت ها طول عمر بسیار بالایی دارد و می دانند که می خواهند یک بار هزینه کابینت بپردازند و برای مدت طولانی از کیفیت کابینت و زیبایی کابینت هایشان لذت ببرند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.